Bogaru Braun Noviello & Asociatii acorda asistenta juridica unei societati multinationale de origine franceza

Societatea internationala de avocatura Bogaru Braun Noviello & Asociatii a contribuit la intrarea jucatorului francez ID Logistics pe piata logistica din Romania, prin oferirea de asistenta juridica, tara noastra devenind astfel cea de-a 17-a tara in care compania este prezenta.

Noul client din portofoliul Bogaru, Braun Noviello & Asociatii, compania ID Logistics, est listat la Bursa din Paris, avand o cifra de afaceri de  1,329 M € in anul 2017. Compania administreaza in jur de 5.5 milioane de metri patrati de depozite si are un numar total de 19.000 angajati in intreaga lume.

Aportul societatii Bogaru, Braun Noviello & Asociatii la intrarea pe piata a companiei ID Logistics a constat in analiza structurii juridice pentru o implementare eficienta si asistarea societatii pe durata intregului proces de dezvoltare a business-ului acesteia in Romania. Bogaru Braun Noviello & Asociatii are o predilectie de drept international al afacerilor, societatea fiind specializata pe avocatura de business si oferind servicii juridice de mai bine de 15 ani in toate domeniile de drept. Bogaru, Braun Noviello si Asociatii are birouri in mai multe orase din Europa (Geneva, Heidelberg si Bucuresti) si reuneste experienta juridica combinata a avocatilor sai in Romania, Franta, Elvetia si Germania.

Societatea civila de avocati, Bogaru, Braun Noviello & Asociatii este coordonata cu success de catre dl. av. Christian Bogaru, membru al Barourilor Bucuresti si Geneva. Acesta declara: « Continuam sa sustinem interesul societatilor internationale pe piata romaneasca si ne bucura faptul ca ID Logistics a ales casa noastra de avocatura pentru sustinerea juridica in dezvoltarea afacerii sale, lucru care demonstraza recunoasterea experientei juridice si de business international a societatii noastre. Continuam sa incurajam companiile care doresc sa investeasca in Romania si sa le oferim solutii juridice concrete adaptate in realizarea obiectivelor propuse. »