Sari la conținut
Capital Comunicate

Capital Comunicate

Magazin online comunicate

  • Oferta Capital comunicate
  • Comunicate
  • Capital.ro
  • Intra in cont
  • Categorii comunicate
    • Generale
    • Lifestyle
    • Retail
    • Medical
    • Constructii
    • Financiar
    • Auto
    • IT
    • Media, Marketing si PR

Media, Marketing si PR

Puteți explica de ce un vânzător se confruntă cu această situație în comerțul electronic transfrontalier? Există o procedură de decontare standard a platformelor de e-commerce globale, de exemplu Amazon. Transferul de bani în contul vânzătorului necesită verificări speciale din partea platformelor și, de cele mai multe ori, moneda de decontare este aleasă automat pe baza codului de țară al contului IBAN. Deci, chiar și atunci când contul de colectare este în valută, întrucât este recunoscut de sisteme ca fiind deschis la o bancă din România, fondurile sunt convertite în lei. Mai departe, întrucât contul bancar este într-o altă monedă, banca trebuie să convertească fondurile înapoi în moneda contului (ex. EUR, USD, HUF etc.). Mai mult decât atât, regulile nu sunt unitare, ci fiecare marketplace are propria sa politică și termene de plată, în ceea ce privește decontarea fondurilor, respectiv marjele de schimb valutar pe care le aplică. Acesta este motivul pentru care gestionarea diferitelor costuri si politici la vânzarea pe mai multe platforme cu reguli diferite de decontare, devine o adevărată provocare pentru comercianți. Companiile de comerț electronic din România pierd uneori o parte semnificativă din marja lor de profit cu marjele de schimb valutar și costurile cu administrarea încasărilor. Nu este surprinzător că acest lucru le descurajează să se dezvolte și să crească prin vânzarea în străinătate. Însă, aceasta nu ar trebui să fie o limitare deoarece piețele externe sunt cu adevărat deschise și toată lumea ar trebui să aibă acces nelimitat la aceste piețe pentru a câștiga noi clienți. Soluția ar părea să fie deschiderea unui cont bancar în țara străină unde are loc vânzarea, dar înrolarea unei persoane juridice din România în străinătate – în special a unui IMM – este printre cele mai costisitoare și complicate procese pe care vi le puteți imagina. Un astfel de demers poate dura multe săptămâni și are o probabilitate mare de refuz, ca să nu mai vorbim de cât de complicat este să menții un astfel de cont în străinătate. Platformele de comerț electronic tind să primească sprijin limitat din partea băncilor în dezvoltarea unor astfel de servicii pentru vânzători, în special pentru exportatorii mici și mijlocii. Acest lucru este și mai vizibil atunci când exportatorii români vizează piețe din afara UE, cum ar fi Orientul Îndepărtat, Marea Britanie, Asia Centrală, Orientul Mijlociu sau Africa, unde serviciile financiare tradiționale sunt nu numai ineficiente, dar și costisitoare, limitând așadar expansiunea IMM-urilor românești. Mai mult, exportatorii români din țările vecine precum Polonia, Ungaria sau Bulgaria, care nu sunt țări euro, s-ar putea confrunta cu încă o conversie valutară, suplimentară și mai costisitoare, mai întâi din moneda locală în EUR și apoi din EUR în RON.
13 aprilie 2023

INTERVIU Fernando Pierri, CCO Ebury: Vânzarea în străinătate ar trebui să fie posibilă și accesibilă oricărei companii românești

Servicii SEO E-Advertising
28 martie 2023

Cum să-ți crești vizibilitatea cu ajutorul serviciilor SEO – eAdvertising te ajută în acest sens

28 ianuarie 2023

Ce inseamna acronimul S.E.O. si cum te poate ajuta acest tip de marketing online

13 ianuarie 2023

Cum amenajezi un studio foto: 5 echipamente de care ai nevoie

30 noiembrie 2022

Prezent de peste 17 ani în producția publicitară, serviciile personalizate oferite de BT Production sunt exact pe măsura planurilor tale de viitor

25 noiembrie 2022

Hrana pisicilor vârstnice

23 noiembrie 2022

Agențiile de marketing Crivan Digital și Fox IT vor fuziona. ATVRom investește 700.000 euro în dezvoltarea propriei agenții

25 august 2022

Eficientizează-ți afacerea în 4 pași simpli

24 august 2022

Vrei sa faci fata cu succes provocarilor mediului de business? Participa la un training de leadership

10 august 2022

Data Revolt, la 4 ani de la înființare: peste 4,8 mil. euro cifră de afaceri și o echipă de aproape 60 de oameni. Cum se vede gradul de maturitate în digital al companiilor și al consumatorului român

2 august 2022

AQUA Carpatica și PepsiCo anunță încheierea unui parteneriat strategic

marketingul multi-channel
24 iulie 2022

Ce este marketingul multi-channel și de ce aveți nevoie de el?

22 iulie 2022

Procesul de optimizare SEO incepe cu realizarea unui audit! Iata ce cuprinde acesta

29 iunie 2022

Bogdan Clipici – CSO Stailer | crypto.ro podcast #04

15 iunie 2022

DOUA DINTRE CELE MAI MARI AGENȚII DE DIGITAL MARKETING – MOLOSO AGENCY SI SEOCUPCAKE ISI UNESC FORTELE

10 mai 2022

Votul consumatorilor a desemnat câştigătorii competiţei Votat Produsul Anului® 2022

5 mai 2022

Griffin Media, publicitate digitală outdoor în centrele comerciale din România

6 aprilie 2022

Marketingul digital în 2022

Navigare în articole

1 2 … 8 Pagina următoare
Termeni și condiții | Consimtamant cookie-uri
  • Facebook
Propulsat cu mândrie de WordPress

Capital Comunicate