Ce lecții ar trebui să învețe instituțiile din această pandemie?

Contextul pandemic în care se află România de mai bine de o lună vine să sublinieze încă o dată importanța stabilirii unui protocol riguros de curățenie atât în cadrul companiilor private, dar mai ales în cazul instituțiilor publice. Invocând problema bugetului limitat, acestea din urmă amână de multe ori decizia de a achiziționa aspiratoare profesionale, plasând, astfel, standardele exigente de igienă pe o poziție inferioară în lista de priorități. Ce ar trebui să înțeleagă instituțiile publice în urma acestei pandemii?

#1. Excelența în curățenie poate fi accesibilă!

Managerii instituțiilor publice trebuie să înțeleagă că nu mai este necesar să dispui de un buget de investiții considerabil pentru a asigura un standard superior de curățenie. Ei pot intra chiar astăzi în posesia unor mașini curățenie la un preț redus cu ajutorul serviciului de închirieri pe care îl pun la dispoziție liderii de pe piața echipamentelor profesionale de curățenie.

Dacă în mod normal un echipament performant ajunge la un preț de achiziție între 2.000 și 10.000 de euro, prin serviciul de închirieri, acesta poate fi utilizat de instituțiile publice pentru o taxă lunară care începe de la 750 lei plus TVA.

Deși acest tip de inițiativă funcționează deja de ceva timp în țara noastră, până acum a fost accesat doar de organizațiile din sectorul privat. Mariile companii din industria de curățenie subliniază că a venit momentul ca și instituțiile publice să implementeze noi standarde și tehnologii în procesul de curățenie. 

#2. Automatizarea nu presupune un proces complicat!

De cele mai multe ori, reticența pe care o manifestă instituțiile publice în privința închirierii sau achiziționării de echipamente profesionale de curățenie este dublată de teama unei proceduri îndelungate și complicate de adaptare la noile tehnologii.

Mariile companii din industria echipamentelor de curățenie vin în sprijinul sectorului public și la nivelul acestui aspect, asigurând, în momentul închirierii, un training complet, livrat de către specialiști personalului de curățenie. Mai mult, trebuie evidențiat că modul de operare al unor astfel de echipamente este destul de intuitiv, astfel încât procesul de adaptare este unul facil și rapid. 

#3. Excelența în curățenie înseamnă responsabilitate!

Fie că vorbim despre școli, spitale, sedii administrative sau orice alt tip de instituție publică, un nivel optim de curățenie nu este altceva decât o dovadă de responsabilitate față de zecile, poate sutele de persoane care le trec pragul în fiecare zi. Curățenia, mai presus de toate, ar trebui să reprezinte un aspect în privința căruia nu există loc decât pentru excelență.

Tenrom, unul dintre principalii lideri pe piața echipamentelor de curățenie, este cel care a pus bazele unuia dintre cele mai bine reglementate sisteme de închirieri din acest sector. Cu o experiență de peste 8 ani de zile și cu o flotă națională de peste 500 de dispozitive, compania este prima care lansează un îndemn la responsabilitate către instituțiile publice, oferindu-le în același timp soluția: accesul la echipamente profesionale în schimbul unei chirii rentabile, în care sunt incluse livrarea și instalarea dispozitivului, training-ul pentru personal și serviciul de întreținere al echipamentului.