Cum puteți livra mai rapid produsele clienților în perioadele de vârf?

Toate persoanele care lucrează în magazinele online sau desfășoară activități care presupun expedierea coletelor știu că există perioade din an în care vânzările vor crește considerabil. De exemplu, Black Friday, Cyber Monday, perioada de reduceri de la finalul verii sau de la începutul anului sunt mai agitate decât altele. Pentru a veni în întâmpinarea clienților cu aceleași servicii prompte și atente cu care i-ați obișnuit este recomandat să vă pregătiți pentru aceste perioade, asta însemnând să vă aprovizionați stocul de ambalaje, materiale și echipamente pe care le veți folosi pentru împachetarea și expedierea în siguranță a mărfurilor.

Iată cum puteți face față cu succes perioadelor de vârf:

Pregătiți-vă corespunzător înaintea perioadelor cu multe vânzări

O bună pregătire presupune să vă aprovizionați stocul de materiale de ambalare. Asigurați-vă că dispuneți de suficiente cutii de toate dimensiunile, de bandă adezivă, de folii cu bule, de saci din plastic, de etichete, de materiale de amortizare și de toate celelalte echipamente și materiale pe care le folosiți de obicei. Verificați gama de ambalaje24h pentru a vă facilita și eficientiza procedura de ambalare a produselor. Dacă vă așteptați sau știți că veți vinde cantități mai mari de produse, puteți împacheta o parte din ele în avans. Cu cât rezolvați mai multe dintre sarcinile obișnuite în avans, cu atât veți avea siguranța că toți clienții își vor primi comenzile la timp.

Investiți în ambalaje de calitate

Atunci când vine vorba de achiziționarea de cutii și alte tipuri de ambalaje, calitatea contează cel mai mult. Poate că ambalajele de calitate costă puțin mai mult, dar veți fi sigur că bunurile vor ajunge la destinație în stare impecabilă. Cutiile puternice și robuste oferă o protecție mai bună articolelor pe care le expediați. Puteți utiliza cutii de mici dimensiuni pentru articolele mici, ceea ce poate duce la costuri de transport reduse. Încercați să achiziționați cutii de o dimensiune cât mai asemănătoare cu cea a articolelor pe care le expediați. În general, ambalajele care sunt suficient de rezistente pentru a face față manipulării și transportului vă asigură economii de bani și de forță de muncă.

Comunicați foarte clar termenii și condițiile de livrare

Foarte important este să le oferiți clienților răspunsuri cât mai precise la întrebările lor referitoare la transport și livrare. Pentru asta, puteți crea o pagină de „Întrebări frecvente” care să acopere cele mai adresate întrebări despre ambalare, expediere, returnări și durata livrării. Nu uitați să actualizați această pagină pentru a reflecta circumstanțele reale și eventualele modificări care apar în perioadele de vârf. Includeți, de asemenea, și acele informații inconfortabile dar necesare, cum ar fi informații despre întârzierile majore.

Evitați întârzierile asigurându-vă că detaliile adresei sunt corecte

Asigurați-vă că detaliile adreselor clienților sunt corecte. Când trimiteți un număr de mobil operatorului cu care colaborați, clienții vor primi informații actualizate cu privire la starea expedierii coletului lor. Verificați întotdeauna adresele de e-mail, numerele de telefon și codurile poștale pentru a vă asigura că toate coletele vor ajunge la destinația corectă. De asemenea, asigurați-vă că etichetele și marcajele de pe colet sunt corecte pentru a reduce la minimum numărul de colete pe care transportatorul trebuie să le gestioneze manual.

CategoriiFără categorie