Cum realizezi că ai nevoie de Rebranding

Cred că toate afacerile au nevoie de un restart. Hotărârea de a schimba ceva la afacerea ta, face parte din dinamica pieței, dar și de modul în care evoluează aceasta.

Iată câteva motive pentru care ar trebui să iei in calcul o schimbare:

  • Identitatea brandului nu mai reflectă viziunea inițială

Poate te-ai extins, ai adăugat produse sau servicii noi, ți-ai schimbat aria de activitate. Poate ți-ai schimbat graficul, oamenii cu care lucrezi sau de ce nu, clienții.  Prin REBRANDING poți să aduci o promisiune nouă afacerii tale, adaptată clienților tăi și să atragi alții noi.

  • Logo-ul nu mai reflectă imaginea afacerii tale. Sau poate nu mai are același impact.
  • Competiția s-a schimbat și nu te mai diferențiezi pe acea nișă. REBRANDING-UL îți poate oferi un suflu nou, te poate pune într-o nouă lumină, iar lumea te va percepe diferit. Experiența este foarte importantă în orice domeniu, de aceea folosește acest ingredient pentru a intra pe o nouă nișă, pentru a explora ceva ce n-a fost deja explorat de alții, sau caută un avantaj pentru a-ți fideliza clienții deja existenți.
  • Îți dorești să intri pe o nouă piață. Fie că îți dorești să te dezvolți pe un alt segment de clienți sau pe plan internațional, ai nevoie de un alt plan de afaceri, de o nouă viziune.

Pașii corecți pentru a te reinventa

BVR’s Creative Lodge dispune de toate resursele necesare și te poate sfătui și ajuta în implementarea noului brand.

  • Stabilește un brief pentru a-ți spune povestea și stabili o strategie.

Se cere o primă sau mai multe întâlniri pentru a discuta și a stabili exact pașii necesari implementării, pentru a face un research și pentru a-ți spune povestea.

  • Nu renunța la toate elementele vechi, la urma urmei așa te cunosc clienții si așa ai ieșit pe piață.

REBRANDING nu înseamnă sa schimbi totul, ci să aduci acel suflu nou care să te diferențieze.

  • Nu uita de valorile care stau la baza afacerii tale.

Rămâi la valorile tale, păstrează logo-ul inițial ( cel mult adu-i ceva nou), misiunea ta trebuie sa fie foarte clară în continuare.

  • Poți opta și pentru o varianta on line a afacerii tale.

Cu toții observăm în ce direcție merge piață actuală, iar majoritatea activează (și) în domeniul on line. Toată lumea este în on line. Iar cu ajutorul canalelor sociale, poți avea foarte mult de câștigat.

  • Care este concurența ta și care iți este argumentul unic de vânzare.

Identifică care sunt principalii tai concurenți pe piață. Poate nu mai sunt aceeași, poate s-au schimbat, dar ce este esențial e să cauți ce te diferențiază de ei. Care este acel argument unic de vânzare?

  • Care este publicul țintă al produselor și serviciilor tale.

Identifică cărui segment de piață îi sunt adresate produsele sau serviciile tale, care este publicul țintă, pentru a lua cele mai bune decizii și a aborda strategia corectă care să-ți aducă succes.

  • Care este percepția și experiența clienților cu businessul tău.

Testimonialele clienților tăi aduc credibilitate și oferă încredere pentru o relație de lungă durată. Investește în permanență în aflarea feedback-ului clienților tăi, fie el negativ sau pozitiv. Feedbackul este foarte important

  • Și nu în ultimul rând, promovează această nouă imagine a companiei tale.

Îți dorești ca publicul targetat să te cunoască și să le câștigi încrederea încă de la primele proiecte. Fii activ!