Cum sa alegi o agentie SEO care sa te ajute sa ai mai multi clienti

Pentru ca business-ul tau sa aiba succes in mediul online, este important sa apelezi la o agentie SEO profesionista, capabila sa creeze si sa implementeze o strategie de marketing online care sa aduca site-ului tau mai mult trafic organic si, implicit, mai multi clienti.

Asadar, iata 4 lucruri pe care sa le ai in vedere atunci cand alegi o agentie SEO:

1) Verifica ce includ serviciile oferite si daca agentia este specializata intr-o anumita industrie

Inainte de a incepe orice colaborare cu o agentie SEO, verifica site-ul acesteia pentru a vedea daca este specializata intr-o anumita industrie, daca lucreaza la nivel local, national sau international, precum si daca ofera servicii SEO complete.

2) Consulta recenzii si solicita referinte de la fosti si actuali clienti ai agentiei

Daca vrei sa faci o alegere pe care sa nu o regreti, va trebui sa „sapi” putin pe Internet in cautarea unor recenzii cu privire la performantele agentiei SEO cu care vei lucra.

Un alt pas important pentru alegerea unei agentii SEO profesioniste consta in solicitarea referintelor. Asadar, nu ezita sa ceri agentiei datele de contact ale unor fosti sau actuali clienti, pentru a putea verifica daca sunt multumiti de colaborare. Iata cateva exemple de intrebari pe care le poti pune clientilor agentiei:

  • De ce ati ales sa colaborati cu aceasta agentie SEO?

  • Puteti mentiona un aspect la care agentia are nevoie de imbunatatiri?

  • Ati mai lucrat in trecut cu alte agentii SEO?

3) Analizeaza portofoliul de clienti si studiile de caz ale agentiei

Rezultatele concrete sunt, probabil, cele mai relevante cand vine vorba de performantele unei agentii SEO. Analizeaza portofoliul de clienti si studiile de caz ale agentiei pentru a te lamuri cu privire la modul de lucru si performantele atinse.

Atunci cand analizezi portofoliul unei agentii SEO este important sa intelegi care au fost rezultatele aduse clientilor si prin ce metoda a reusit sa le obtina. Care erau obiectivele pe care clientii si le-au propus, ce strategii au fost folosite si cum a fost atins succesul? S-au targetat cuvinte cheie competitive? Au facut modificari tehnice asupra site-ului? Care a fost strategia de continut? O agentie SEO profesionista ar trebui sa poata raspunde usor la aceste intrebari si sa iti puna la dispozitie date care sa sustina raspunsurile oferite.

4) Studiaza profilul echipei si etica profesionala a agentiei

O agentie SEO experimentata trebuie sa tina in permanenta pasul cu schimbarile din domeniu. Informeaza-te daca fiecare membru al echipei este specializat intr-o anumita ramura a optimizarii SEO (on-page, off-page, content writing, strategie cuvinte cheie, SEO tehnic etc.). Astfel, te vei asigura ca site-ul tau va fi in grija unei echipe de specialisti care colaboreaza eficient pentru a-ti oferi cele mai bune rezultate.