De ce să îți creezi un merch pentru brandul tău? Top 3 motive care te vor convinge

Să ai o firmă în anul 2022 nu mai este o surprindere pentru nimeni. Majoritatea oamenilor doresc să își creeze propriile business-uri și să își vândă produsele sau serviciile. Cu siguranță dacă ai deja o firmă care este pe piață de câțiva ani, știi deja câte eforturi trebuie făcute pentru a te face cunoscut. Astfel că, dacă dorești să te diferențiezi de competitorii tăi alege să ai merch care să  îți caracterizeze afacerea. Dacă nu știi de ce trebuie să alegi un astfel de produs, citește în continuare acest articol și află cele 3 motive. 

 

Top 3 motive care te vor convinge 

 

1. Un mod ușor te promovare

 

Da, în ultimii ani promovarea afacerilor s-a realizat în mare parte în mediul online, fiindcă este foarte eficientă, rapidă și cu un cost relativ mai mic. Însă, poți combina publicitatea tradițională cu cea nouă. Adică să îți creezi un merch, în care să ai bluze, șepci, căni de cafea și ceea ce îți mai dorești tu și să le faci reclamă pe rețelele de socializare. Cei care vor cumpăra produse de la brand-ul tău îți vor face reclamă doar purtându-le sau folosindu-le, astfel că nu vei depune extrem de mult efort. Iar dacă deja ai gând să cauți un producător, cei de la Ruvix.ro creează tot ce îți poți imagina. De la tricouri personalizate online, până la stickere. Deci poți alege dintr-o gamă variată exact ceea ce crezi că s-ar 

2. Creează o mai bună identitate vizuală afacerii tale

Identitatea vizuală a brandu-ului tău este un aspect pe care trebuie să îl iei în considerare de la început când îți realizezi afacerea. Este important să ai un logo bine executat, să existe un site funcționabil și cu culorile alese în așa fel să fie plăcute ochiului și să corespundă în totalitate cu ceea ce vinzi.  Un merch te va putea ajută să îți faci mai văzută afacerea și să înțeleagă mai bine care este de fapt întregul concept. De asemenea, oamenii vor recunoaște mai ușor brand-ul tău atunci când îl vor vedea. 

3. Poți face profit 

Până la urmă acesta este scopul final al tuturor afacerilor existente în orice domeniu. Existența unui profit din ceea ce realizezi este un aspect relevant pentru fiecare om care deține o firmă. Fabricarea și vânzarea produse  cu merch, cum ar fi îmbrăcămintea, accesoriile și consumabilele de birou ( caiete, pixuri, agende), se fac și se vând cel mai bine la bucată. De asemenea, alege să pui un preț corect, care să justifice întregul proces: de la proiectare și realizare, la vânzare și expediere către client. Ține cont că este nevoie să faci publicul să fie atras de produsele pe care tu le pui spre vânzare, de aceea va fi nevoie de un întreg concept în spatele merch-ului. Cu cât este mai atractiv, cu atât mai multe comenzi vor exista!

În concluzie, dacă ești curios de cum este să ai un merch și vrei să îți dezvolți cât mai mult afacerea, acum este cel mai bun moment. Vei ieși în evidență cu brand-ul tău și cu siguranță profiturile tale vor crește!

Sursă foto: Unsplash.com