Full Events – muzică pentru nuntă și organizare de eveniment

Compania Full Events activează în industria evenimentelor private încă din 2014. Cu o experiență bogată în tot ce înseamnă events management, am demarat acest proiect cu misiunea de a oferi clienților noștri un parteneriat de încredere, livrând experiențe complete. Oferim servicii care includ preluarea activităților de organizare ce pot genera tensiune celor implicați, furând din plăcerea experienței.

Muzica a fost dintotdeauna un ingredient esențial al evenimentelor reușite. Full Events are 8 ani de experiență în acest domeniu iar serviciile de bază pe care le propune gravitează în jurul acestui unic ingredient: DJ, sunet și muzică live pentru o atmosferă memorabilă. Pentru noi e importantă calitatea, așa încât de-a lungul timpului am făcut investiții notabile în sisteme de sonorizare și lumini de ultimă generație, care satisfac orice standarde.

Echipamentele noastre sunt scalabile și livrează calitate atât pentru orice tip de eveniment, de la botezuri până la petreceri corporate, unde numărul participanților ar putea fi intimidant. Lucrăm cu o linie de sonorizare marca L’Acoustics, formată din 2 bași dubli ks28, 4 sateliți Arcs Focus și 2 Arcs Wide, amplificate de o putere LA 12x, care împreună cu mixerul YamahaTf-3 și toate accesoriile necesare fac parte din kitul ideal pentru cele mai înalte standarde de fidelitate și acoperire fie că vorbim de performanță live sau de mixare.

Pentru o atmosferă memorabilă, luminile sunt la fel de importante iar noi, la Full Events știm asta. Dispunem de sisteme de lumini arhitecturale pentru decor și fum greu, solicitat adesea pentru momente remarcabile din eveniment, schelă de lumini pentru ringul de dans și gheață carbonică.

Dincolo de cine suntem în mod individual, garantăm prin contract calitatea serviciilor și structura angajaților care deservesc beneficiarul la data evenimentului. Full Events inițiază și păstrează o relație directă cu clienții săi, așa încât nu stabilim niciodată colaborări prin intermediari. Astfel, la momentul semnării contractului, putem comunica deja clienților noștri numele DJ-ului care se va ocupa de eveniment.

Discuțiile premergătoare evenimentului sunt la fel de importante atât pentru noi cât și pentru clienții noștri. De aceea consilierea este indiscutabil gratuită și vizează stabilirea de comun acord a detaliilor cu privire la atmosfera generală, a momentelor cheie și a stilurilor de muzică care își vor pune amprenta pe eveniment. Luminile vor face, de asemenea, parte din agenda discuțiilor prealabile – acestea sunt gestionate de un tehnician care va armoniza show-ul cu toate elementele ce fac parte din decorul sălii, aranjamentele florale și orice alte accesorii relevante.

Pachetele de servicii pe care le punem la dispoziție și însuflețirea echipei noastre garantează succesul oricărui eveniment, fie că e vorba de nuntă, botez, petrecere corporate sau chiar festivaluri.