Ghid pentru alegerea papetăriei când deschizi o firmă nouă

Aprovizionarea unei firme noi cu produse de papetărie nu este deloc o sarcină ușoară fiindcă totul se face de la zero. Cu toate acestea, îți poți ușura mult munca dacă faci o listă cu instrumentele de care vei avea nevoie la început, apoi vei putea completa stocul pe măsură ce mai apar alte necesități.

Descoperă în rândurile de mai jos un ghid din care te poți inspira cu încredere pentru a alege papetăria potrivită pentru un business aflat la început de drum.

Pune produsele din hârtie pe prima poziție

Primele produse pe care trebuie să le bifezi pe lista de necesar sunt cele din hârtie: colile A4, agendele, post it-urile, etichetele, plicurile și dosarele. Fiecare are rolul său bine determinat, astfel că nu îți permiți să pierzi timp comandându-le pe ultima sută de metri. Hârtia pentru imprimantă îți va fi de folos pentru imprimarea primelor contracte, facturi și a altor acte importante, așa că este de departe cea mai importantă achiziție.

Accesoriile pentru birou, un pilon important în organizare

Organizarea este o regulă de aur în orice spațiu de lucru, astfel că nu trebuie să tratezi cu indiferență cumpărarea unor produse care te va ajuta să ordonezi totul pe birou. Vei avea nevoie de un capsator, un perforator, benzi adezive, foarfecă, cutter și suporturi pentru instrumente de scris. Comandă numărul de piese în funcție de mărimea firmei și de câți angajați vor fi prezenți pentru început la sediu. Poți începe cu un număr mic de produse, apoi să le suplimentezi pe măsură ce firma se dezvoltă.

Instrumetele de scris, de nelipsit dintr-o firmă

Deși digitalizarea ne-a făcut să apelăm mai rar la ajutorul instrumentelor de scris, totuși acestea rămân în continuare obiecte de bază într-o firmă. Sunt utile la semnarea contractelor, completarea documentelor ori notarea a diverse informații. Comandă pixuri, stilouri, creioane și markere dintr-o papetărie online și astfel vei câștiga timp prețios.

Produsele pentru arhivare sunt mai importante decât îți imaginezi

Poate că la început, până firma își va intra în ritm, nu îți vor părea utile produsele de arhivare, însă acestea se vor dovedi indispensabile pe parcurs. Cutiile de arhivare, bibliorafturile, dosarele și mapele nu te vor ajuta doar să menții ordinea în spațiul office, ci și să depozitezi actele importante în siguranță. Există multe documente contabile și financiare pe care firma este obligată prin lege să le păstreze pe suport fizic.

Formularele tipizate nu trebuie neglijate

Încă o achiziție importantă de pe lista produselor de papetărie sunt formularele tipizate. Dacă nu ai informații în acest sens, consultă-te cu unul dintre specialiștii cu care lucrezi (contabil, manager de HR) pentru a comanda din timp ceea ce au nevoie. Printre cele mai folosite formulare tipizate se află: facturierul, formularul decont de cheltuieli, bonul de consum, dispozițiile de plată, registrul intrări-ieșiri și foile de parcurs. Firma poate fi sancționată dacă nu le prezintă pe unele dintre acestea în cadrul unui control.

Despre Austral

Fondata in 1993, Austral s-a dezvoltat pe declaratia de intentie formulata in momentul startului: aceea de a creste calitatea parteneriatelor si increderea in business-urile antreprenoriale dezvoltate in Romania.

Consecventa si empatia fata de nevoile pietei au fundamentat in anii de activitate neintrerupta, prezenta echipelor Austral in orasele mari din tara si relatii consistente cu toti partenerii sai.

Relevanta construita pe piata din Romania a stat la baza relatiilor dezvoltate cu furnizori din toata lumea si a facut ca Austral sa devina singura companie romaneasca de birotica si papetarie afiliata Office Depot, furnizor global de solutii destinate activitatii de birou.