Sfaturi pentru mutarea unui sediu de firma fara intreruperea activitatii

 

Mutarea echipamentelor de birou si a documentelor dintr-un spatiu vechi in unul nou poate fi o adevarata provocare. Fara indoiala, mutarea sediului unui birou fara a pierde productivitatea pare o sarcina imposibil de realizat.

Si totusi, nu este imposibil. Cu intrumentele si planul potrivit de transport mobila Bucuresti sau transport mobila Ilfov, lucrurile devin mai simple decat ti-ai imaginat.

In schimb, o mutare prost gestionata poate deveni o durere de cap atat pentru tine ca antreprenor, cat si pentru cei din jurul tau. Task-uri amanate, proiecte nefinalizate, termene nerealizate.

Profesionistii in domeniu te pot ajuta sa incepi acest proces de transport mobila rapid, simplu si fara prea mult efort, chiar si in 24 de ore. Inainte de asta insa, iata cativa pasi simpli pentru a face mutarea cat mai rapida si mai eficienta:

Concepe un plan de mutare

 

  • Gandeste-te si planifica cum pot face si sa eviti intrerupera activitatii angajatilor. Poate lucreaza in schimburi;
  • Inventariaza produsele care trebuie mutate, de la mobilier pana la echipamentele de lucru;
  • Verifica cu atentie toate spatiile, continutul spatiilor de lucru si ustensilele necesare – imprimante, scanere, monitoare, ups-uri etc;

In tot acest plan, ai in vedere modul de protectie asupra aparatelor cde pot fi deteriorate cu usurinta pe perioada transportului, cum ar fi monitoarele, imprimantele, scanerele, laptopuri, aparate de cafea, frigidere, cuptoare cu microunde etc.

Pe perioada unei mutari de sediu, majoritatea companiilor isi suspenda activitatea pentru 5-7 zile. Daca insa acest lucru nu este posibil, deoarece aveti clienti care au nevoie de servicii non-stop, trebuie sa muti lucrurile pe rand, astfel incat sa nu afectezi total activitatea, ci doar partial.

In aceasta situatie, este bine sa desemnezi o persoana din companie care sa gestioneze aceasta situatie si sa stabileasca care dintre angajati se muta primii si care este ordinea lor.

Inainte de a muta un sediu de firma, incepe transportul lucrurilor neesentiale pentru desfasurarea activitatii. In acest fel, vei reduce timpul de nefunctionare si problemele de despachetare.

Pentru eficienta maxima, eticheaza toate cutiile, astfel incat despachetarea sa fie simpla si rapida, cu obiectele rapid stabilite pentru a fi puse la locul lor.

Un lucru foarte important de avut in vedere atunci cand transporti mobila dintr-o locatia in alta este faptul ca trebuie sa ai deja toate utilitatile functionale si toate sistemele de comunicatii in functiune, incepand de la serviciile de telefonie si internet si sistemele de securitate.

De asemenea, inainte de a incepe mutarea afacerii, trebuie sa informezi clientii cu privire la noua locatie, adresa si numarul de telefon aferent. Este foarte important sa schimbi datele de contact si codul postal pentru toate utilitatile si toate contactele.

Cere oferta pe www.relocat.ro.