Alegerea unui site de publicare comunicate de presă pare o inițiativă bună de plecare când vine vorba de strategii de promovare şi publicitate.
Internetul furnizează numeroase oportunități de reclamă, de promovare a unui serviciu nou, de lansare a unui produs bun, eficient, şi totuși, competiţia este foarte ridicată. În contextul în care tot mai antreprenori caută să îşi promoveze serviciile/produsele/evenimentele/afacerile prin intermediul uneltelor online, cele mai importante criterii ce trebuie analizate sunt: impactul final, costurile, notorietatea câştigată prin canalul utilizat.
Comunicatele de presă continuă să fie unelte cu autoritate ridicată. Companiile mari, firmele mici, dar şi instituţiile statului îşi promovează proiectele, evenimentele, parteneriatele, serviciile prin lansarea de comunicate de presă. Aceste instrumente, cu notă informativă, continuă să fie importante în orice domeniu de activitate.
Unde şi cum pot fi promovate comunicate de presă
Comunicatele de presă sunt articole cu notă informativă care furnizează detalii clare, precise cu privire la o firmă, un proiect, un produs, o companie. Sunt redactate de specialişti şi au o formă oficială.
Aceste comunicări sunt promovate prin intermediul publicațiilor jurnalistice online. Sunt postate pe paginile oficiale, în secțiunea de comunicate de presă sau sunt promovate prin intermediul portalurilor de nişa care publică comunicate de presă.
În cazul paginilor oficiale, comunicatele sunt transmise direct personalului delegat, şi postate de aceștia. Dacă vorbim de publicaţii online, în acest caz comunicatele sunt transmise redacţiei şi sunt postate de jurnaliștii care gestionează acea rubrică. În cazul unui site publicare comunicate de presă se crează un cont de utilizator şi prin intermediul contului se pot posta, şi apoi gestiona, comunicatele de presă.
Avantajele utilizării unui site publicare comunicate de presă
Dacă alegi să foloseşti un site publicare comunicate de presă ești inspirat! Aceste portaluri au autoritate deci un comunicatul va prelua din autoritate, iar acest fapt ajuta în poziționarea bună în Google. Sunt curate, nu au reclame care să îngreuneze navigarea, deci sunt apreciate şi de cititori şi de motoarele de căutare.
Site-urile de comunicate de presă sunt sursa de informare pentru numeroși jurnaliști. Aceștia preiau informaţiile şi le distribuie ulterior pe paginile ziarelor sau pe pagini personale. Aşa comunicatul de presă câştiga vizibilitate în mod organic.