Valvis Holding lansează Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o rețetă proprie

Valvis Holding lansează pe piața autohtonă a băuturilor alcoolice, brandul Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o rețetă proprie. Wet este produs cu apă minerală naturală din sursa AQUA, cu arome naturale discrete, nu dulci și conținut moderat de alcool (4,5%).

Wet Hard Seltzer este produs cu tehnologii de ultimă generație, după o rețetă proprie. Procesul de producție constă în mixul ideal dintre siropul natural din fructe aromate (într-o cantitate moderată pentru a putea menține un conținut extrem de mic de calorii), apa minerală naturală AQUA și alcoolul de origine agricolă.

  • Are arome naturale extrase direct din fructe
  • Nu conține gluten, conservanți, coloranți și îndulcitori artificiali
  • Are un conținut foarte scăzut de calorii: 99 kcal per 330 ml
  • Conține 4,5% alcool (origine agricolă)

Wet este disponibil într-o varietate de arome, alese în urma unui studiu realizat pe consumatorii din categorie: Peach, Minty Lime, Grapefruit și Mango. Toate cele patru arome sunt ilustrate printr-un design unic al dozelor de 330 ml și în ton cu aromele comercializate. Wet se bea doar foarte rece sau cu gheață pentru a-i pune în valoare gustul, iar publicul să se bucure de cât mai multe momente răcoritoare Wet.

Hard Seltzer reprezintă o nouă băutură alcoolică fructată la început de drum pe piața autohtonă, care se încadrează deja într-un trend mainstream pe piețele externe și cu potențial de creștere ridicat și în România. Ținând cont de ultimele tendințe în materie de băuturi alcoolice, cu Wet Hard Seltzer ne-am propus să fim deschizători de drumuri în educarea publicului cu privire la această nouă categorie, și astfel, să lansăm un produs atipic și ispititor, comunicat îndrăzneț și memorabil.” a declarat Jean Valvis, Președinte Director General – Valvis Holding.

Wet Hard Seltzer își face intrarea în scenă în cadrul celui mai mare festival muzical din Europa în acest an, unde peste 200 de DJ-i și artiști de top internaționali precum David Guetta, Martin Garrix sau rapper-ul american TYGA, care vine pentru prima dată pe scena principală UNTOLD, se pregătesc să facă super show-uri la Cluj-Napoca, în perioada 9-12 septembrie. În cadrul festivalului, Wet va avea o scenă dedicată TRAM STAGE, cu un set-up special care va introduce publicul în universul produsului Wet, unde vor putea încerca primul hard seltzer românesc în cele 4 variante de arome disponibile pentru un plus de fun și de distracție.

Wet este un produs menit să completeze momentele de socializare într-un mod ispititor, fiind conceput în ton cu valorile și stilul de viață al publicului țintă – curajos, nonconformist, ce promite o experiență de băut neconvențională pentru tinerii cu apetit crescut pentru distracție. Pentru a afla mai multe despre detalii, vizitați www.wetseltzer.com și:

  • Instagram- @wet_hard_seltzer
  • Facebook- Wet Hard Seltzer
  • YouTube – Wet Hard Seltzer channel