3 tactici pentru campanii PPC de succes in 2020

Agentia re7consulting iti prezinta 3 tactici care te ajuta sa ai succes cu campaniile de PPC in 2020.

In ultimii ani, promovarea ppc sau Pay-per-Click s-a dovedit a fi o solutie interesanta de publicitate online pentru companii de toate tipurile.

In era digitala, acest tip de publicitate are un impact semnificativ asupra succesului unei afaceri online. Nu doar ca aceste campanii ppc imbunatatesc constientizarea marcii, dar si stimuleaza vanzarile.

Iata 3 tactici pentru optimizarea performantele de promovare pay per click:

1. Alegerea un obiectiv bine definit

agentie promovare online stie ca obiectivul este baza procesului de optimizare. In primul rand, trebuie sa determinati ce doriti sa obtineti din anunturile dumneavoastra platite. In functie de nevoile afacerii dumneavoastra, obiectivul ar putea fi:

  • Obtinerea de trafic catre website
  • Imbunatatirea vanzarilor
  • Obtinerea de potentiali clienti sau descarcari de aplicatii

Stabiliti intotdeauna obiective clare si realiste. Acestea ar trebui sa inspire echipa sau daca e vorba de o agentie marketing online, sa lucreze la indeplinirea obiectivelor companiei tale.

  1. Optimizarea calitatii cuvantului cheie (punctaj pentru cuvinte cheie)

Unul dintre motivele principale pentru care cele mai multe campanii ppc nu obțin rezultatele dorite este faptul ca au prea multe cuvinte cheie.

Potrivit Institutului de Marketing Digital, o campanie medie de ppc produce toate vanzarile sale din doar 12% din cuvintele cheie. In schimb, obiectivul dumneavoastra ar trebui sa fie imbunatatirea scorului de calitate a cuvintelor cheie.

Trei dintre factorii primari care determina calitatea cuvintelor. cheie includ:

  • Relevanta cuvintelor cheie in copy
  • Rata de clic (CTR)
  • Experienta in pagina de destinatie( landing page)

In primul rand, verificati daca materialele copy sunt sau nu aliniate corect obiectivului de cautare al cuvantului dumneavoastra cheie. Ar trebui sa va concentrati pe crearea titlurilor care sunt relevante si care pot atinge punctele esentiale ale publicului tinta.

Analizati rata de clicuri pe care le primiti  pe cuvintele cheie selectate. Cuvintele cheie cu un CTR ridicat va vor ajuta sa generați trafic, ceea ce va poate imbunatati ratele de conversie.

2. Scrierea unor materiale publicitare atractive

Incercati sa fiti cat mai relevanti. După cum am menționat mai sus, aliniati toate anunțurile cu paginile de destinatie și cuvintele cheie respective:

  • Creați titluri care atrag atentia
  • Nu uitati sa adăugați un apel la actiune( call to action) convingator
  • Luați în considerare utilizarea cuvintelor puternice – instant, acum, gratis, exclusiv și multe altele

3. Utilizarea remarketingul

O rata ridicata de respingere este o problema comuna in marketingul PPC. Remarketing-ul este un mod ideal de a surprinde acele oportunitati ratate. O agentie de promovare online utilizeaza acest instrument pentru a capta atenția potentialilor clienti care sunt inca in faza de constientizare.

Exista o mulțime de modalitati prin care puteti spori performanta remarketingului pentru a va crește ratele de conversie și pentru a va optimiza investiția.