Aplicațiile mobile, tot mai căutate în mediul de afaceri

Aplicațiile mobile sunt considerate unul dintre cele mai puternice instrumente pentru a ajunge la publicul țintă din perspectiva afacerii. Aproape fiecare adult din lume are un smartphone, iar această piață este în continuă creștere. Statisticile arată că se petrec în jur de 4 sau 5 ore pe zi folosind diverse aplicații de pe telefon. Acesta este un argument destul de convingător pentru a te concentra pe tehnologia mobilă și să iei în calcul procesul de dezvoltare aplicații mobile.

Încă te întrebi dacă merită să ai o aplicație mobilă pentru afacerea ta ? În acest articol, vei descoperi care sunt motivele pentru a dezvolta o aplicație mobilă și care sunt beneficiile pe care le poate aduce afacerii tale.

Creșterea vânzărilor și construirea relațiilor cu clienții

Aplicațiile mobile sunt un nou canal prin care poți crește profiturile companiei tale. Aceasta poate fi o creștere destul de semnificativă, în funcție de cât de mare este publicul tău țintă. Un alt avantaj oferit de procesul de  creare aplicații mobile este capacitatea de a efectua plăți mobile, care devin din ce în ce mai populare. Oamenii nu mai vor să-și piardă timpul la cumpărături pentru că poți face o achiziție cu smartphone-ul tău stând acasă la o ceașcă de cafea.

Poți construi relații cu clienții indiferent de locul în care se află. Utilizatorul nu trebuie să-și amintească adresa web sau să meargă la motorul de căutare, așa cum este în cazul unui site web, deoarece aplicația este deja instalată pe dispozitivul său. În funcție de caracteristici, poate fi folosită chiar și fără acces la internet.

Ceea ce este cert, este că prin dezvoltare aplicații mobile, fiecare utilizator nou intră în spațiul tău de informații. Prin urmare, merită să folosești diferite metode pentru a crește numărul de instalări, de exemplu, oferind bonusuri și reduceri.

Noi canale de marketing și comunicare și creșterea loialității clienților

Aplicațiile mobile pot fi folosite cu succes pentru a atrage atenția asupra mărcii prin diverse campanii de marketing. În acest fel, extinzi cercul potențialilor clienți și stabilești relații bazate pe încredere cu aceștia.

Cert este că lansarea propriei aplicații mobile este în orice caz o activitate de publicitate, deoarece îți permite să folosești și alte instrumente de marketing. De exemplu, poți publica știri în surse relevante sau poți trimite comunicate de presă. În acest context, este deosebit de valoros să obții feedback de la utilizatori. De exemplu, poți efectua sondaje sau poți permite utilizatorilor să raporteze erori.

Oferirea clienților posibilitatea de a face rezervări, de a comanda mâncare și de a plăti comanda folosind o aplicație pentru Android sau IOS oferă companiei un instrument puternic pentru a crește loialitatea. Integrează programele de fidelitate cu aplicația mobilă și oferă clienților promoții utile, reduceri și bonusuri.

Dacă oamenii doresc să afle mai multe despre compania ta sau despre produsele și serviciile pe care le oferă, pot face acest lucru prin intermediul aplicației mobile 24/7. Interacțiunea constantă crește loialitatea, iar nivelurile bune de loialitate, la rândul lor, stimulează vânzările.

Acceptarea plăților

Acceptarea plăților este o caracteristică esențială, când vine vorba de creare aplicații mobile, fie că este vorba de un serviciu de taxi, un magazin online, un serviciu online de finanțe personale sau o bibliotecă digitală. Este convenabil să plătești pentru toate serviciile cu un singur clic folosind detaliile cardului bancar salvat sau Google Pay. Și cu cât o persoană trebuie să facă mai puțini pași pentru a face o achiziție, cu atât este mai probabil să ajungă la sfârșitul întregului proces. Introducerea frecventă a detaliilor cardului este consumatoare de timp, iar din punct de vedere psihologic, este mai ușor să renunți la bani când faci doar clic pe „Plătește”.

Aplicațiile mobile de afaceri pot aduce multe beneficii pentru aproape fiecare companie sau brand. Fiecare companie de creare de software, creare de jocuri, randare sau orice tip de afacere ar trebui să se străduiască să dezvolte și să rămână la curent cu cele mai noi tehnologii și să reacționeze la inovațiile care îi pot crește eficiența și să își crească veniturile din Google Ads.