BestCall Sales & Marketing – eficiența soluțiilor clasice de call center, cu viziune modernă

În lumea afacerilor, eficiența soluțiilor de call center în strategiile de relații cu clienții, fidelizare, marketing și chiar vânzări ține de valori clasice, recunoscute la nivel larg. Sunt zeci de ani de când companiile alocă bugete pentru call center tocmai datorită beneficiilor pe care o astfel de abordare le poate genera către dezvoltarea afacerii, creșterea bazelor de clienți, retenția clienților, ascensiunea încasărilor și a profitului.

 

Pe piața românească, o companie locală promovează soluțiile clasice de call center în contextul actual, cu o viziune modernă adaptată la consumatorii zilei de astăzi. BestCall Sales & Marketing, una dintre cele mai dinamice firme de profil, are sediul în București. Înființată de Viorel Gita, compania oferă gama completă de soluții call center.

 

„Propunem o abordare bazată pe rezultate, având la dispoziție soluții moderne de lucru și o echipă de operatori de call center foarte bine pregătiți pentru orice situație. Externalizarea serviciilor de call center este o procedură firească în orice business în creștere. Pe lângă partea de comunicare inițiată de consumatori (preluare apeluri telefonice sau alte tipuri de comunicare de tip contact center), oferim telesales, telemarketing, consultanță, backoffice, sondaje cu privire la satisfacția clienților”, explică Loredana Stănescu, Director al BestCall Sales & Marketing.

 

Conform best-call.ro, soluțiile sunt adresate atât IMM-urilor, cât și companiilor mari, indiferent de domeniul de activitate, spre exemplu de la retail de produse sau servicii, la producție, turism sau HoReCa.

 

Serviciile de tip apeluri InBound se referă la suport general clienți, info line, gestionare numere verzi. Se pot oferi astfel oricând informații clienților existenți, dar și celor care au nevoie de date comerciale pentru a decide o viitoare colaborare. Se poate de asemenea înregistra feed-back în scopul îmbunătățirii serviciilor oferite la nivel de piață. Relația cât mai apropiată cu clienții este astăzi mai importantă decât oricând, iar expansiunea rețelelor de socializare este un motiv în plus, în condițiile în care clienții pot reacționa negativ în mod public dacă nu sunt ascultați corect și consiliați atunci când întâmpină o problemă. Prin Customer Support se asigură inclusiv managementul bazei de date, prin corectarea și completarea informațiilor.

 

Având personal cu experiență, cu suficiente cunoștințe și competențe pentru a putea îndeplini cu succes sarcinile de lucru, BestCall Sales & Marketing implementează orice fel de campanie de promovare, marketing sau vânzări la distanță, pentru creșterea bazei de clienți, dar și pentru înregistrarea unor rezultate mai bune în rândul clienților deja existenți.

 

„Oferim soluții profesionale de Call Center și Contact Center, ajutăm clienții să construiască relații puternice și dinamice cu actualii lor clienți, conexiunea permanentă și fidelizarea acestora, precum și lărgirea portofoliului prin atragerea de noi potențiali clienți. Putem genera rapoarte periodice detaliate foarte ușor de urmărit și de utilizat. Avem profesioniști care pot interpreta datele pentru ca orice companie să își perfecționeze abordarea în piață, să poate direcționa afacerea spre oferirea de produse și servicii de calitate superioară”, subliniază reprezentanții BestCall Sales & Marketing