Care sunt paşii pentru o afacere reuşită pe Amazon?

Să porneşti o afacere pe Amazon în mod corect este o decizie importantă și este posibil să ai nevoie de ajutor.

Care sunt paşii pentru o afacere reuşită pe Amazon?

Să porneşti o afacere pe Amazon în mod corect este o decizie importantă și este posibil să ai nevoie de ajutor. Când consideri că ai nevoie, nu ezita să apelezi la serviciile unui business coach. Începerea unei afaceri online şi traiul lucrului de acasă sunt foarte atractive și nu a existat niciodată un moment mai bun pentru a începe, deoarece în ultimul an afacerile eCommerce au explodat .

Dacă vrei un venit suplimentar, un business nou și ușor de administrat de oriunde din lume și care să aducă profituri considerabile, atunci afacerea Amazon este pentru tine. Pentru asta trebuie sa înveți cum să-ți lansezi propriul produs pe Amazon și cum să faci din asta o afacere durabilă. Ghidul gratuit Amazonienii StepUp explică nu doar procesul de a începe o afacere, ci de a deveni un antreprenor de succes. Parcurgând pașii pe care îi detaliez în continuare ar trebui să începi să ai o viziune mai clară pentru viitor. Urmând indicaţiile ghidului, vei avea şanse mai mari de reuşită în această încercare antreprenorială.

Creează un plan de afaceri

Pentru a începe o afacere Amazon, trebuie să ai un plan pentru a te asigura că totul este pe calea cea bună. Un plan de afaceri ar trebui să includă misiunea afacerii, analiza pieței, produsele și serviciile, marketingul, vânzările și planul financiar.

Există o mulțime de lucruri pe care trebuie să le știi. Trebuie să cercetezi piața, să verifici tendințele, să îţi cunoști concurenții, să afli ce fel de produse doreşti să vinzi, cât vrei să cheltuieşti pentru aprovizionarea, marketingul și promovarea produselor.

Găseşte-ţi nişa

Pentru a vinde pe Amazon, trebuie să găseşti o nișă profitabilă. Pentru a avea o afacere rentabilă, trebuie să faci cercetări de piață și să găseşti produse relevante care să se alinieze pasiunii și intereselor tale. Află tendința produsului și studiază impactul său emoțional, valoarea practică, vizibilitatea și viralitatea. Evită produsele sezoniere sau fragile.

Identifică furnizorii

După ce îţi stabileşti nișa, trebuie să-ți găsești furnizorul de produse. Există mai multe moduri de a găsi informații despre furnizori. Poți găsi furnizori pe Alibaba și alte platforme B2B, cum ar fi AliExpress. Poți căuta pe Google sau poți obține contacte cu furnizorii la târguri. Expozițiile comerciale sunt o modalitate excelentă de a lua legătura cu furnizori și de a le cunoaște produsele.

Trebuie să contactezi acești furnizori pentru a-l găsi pe cel mai bun pentru tine. Află opțiunile și condițiile de plată. Restrânge opțiunile pe baza cerințelor tale. Nu uita să comanzi mostre, astfel încât să poți vedea calitatea produsului.

Plasează comanda

După ce ai ales furnizorul, trebuie să plasezi o comandă. Prima comandă nu trebuie să fie mare. Poți plasa o comandă mică pentru a testa piața și pentru a obține feedback relevant de la clienți. Rămâi în contact cu furnizorul pentru a evita neînțelegerile și pentru a primi actualizări de fabricație a produselor. Asigură-te că specificaţiile produsului sunt aceleaşi şi în realitate.