Ce este marketingul multi-channel și de ce aveți nevoie de el?

Priviți strategia de marketing a oricărei companii de succes și veți vedea marketingul  multi-channel  în acțiune.

O agenție de marketing bună,  asa cum este Instatic,  o echipă internă sau un consultant de marketing digital va căuta întotdeauna să implementeze o strategie multi-channel care este potrivită pentru fiecare companie.

Dar ce este o strategie de marketing multi-channel și de ce ar trebui să o folosiți pentru afacerea dvs?

Ce este marketingul multi-channel?

O strategie de marketing multi-channel utilizează o serie de platforme și canale diferite pentru a comunica și a atrage clienți. Aceste canale cuprind atât activități offline, cât și online.

Exemple de canale tipice includ:

  • Marketing prin conținut
  • Site web
  • Rețele de socializare
  • Marketing prin e-mail
  • Optimizarea pentru motoarele de căutare
  • Video
  • Publicitate offline
  • Publicitate plătită
  • Podcast

Strategia din spatele marketingului multi-channel este de a vă viza publicul în mai multe moduri și de a le oferi cea mai bună șansă de a intra în legătură și de a cumpăra de la dvs. într-un mod care le convine.

Lucrând îndeaproape cu un partener de marketing digital, veți putea identifica cea mai bună combinație de canale pe care să vă concentrați. Nu toate companiile vor folosi aceleași canale în același mod, iar bugetele de marketing trebuie să fie ponderate cu cele mai performante canale.

Beneficiile marketingului multi-channel

Rezultate mai bune: Cunoașterea canalelor potrivite pentru a ajunge la publicul ideal înseamnă rezultate mai bune pentru compania dvs. Colaborarea cu partenerul digital pentru a vă rafina strategia pe fiecare canal va îmbunătăți și mai mult rezultatele.

Direcționare îmbunătățită: Fiecare campanie de marketing de succes depinde de cunoașterea clienților săi. Cu cât poți rafina mai precis ceea ce știi despre dorințele și comportamentele lor, cu atât mai bine. Poate că acest lucru inseamnă schimbarea mesajelor sau să puneți mai multe resurse într-un anumit canal, deoarece  performanțele sunt mult mai bune.

Cunoasterea brandu-ului:  Gândiți-vă la câte canale diferite vedeți într-o singură zi. Citiți un ziar, vizitați un site web, accesați rețelele de socializare sau vedeți o reclamă TV? Probabil toate astea. A fi capabil să-ți aduci afacerea în fața clienților, pe mai multe canale, este cea mai bună modalitate de a-i viza.

Cheltuieli direcționate:  Datorită tehnologiei se poate analiza, în profunzime, succesul fiecărui canal pe care îl vizați. Acest lucru va face mult mai ușor luarea deciziilor cu privire la locul în care să vă puneți bugetul pentru cel mai bun ROI.

În unele cazuri, va fi logic să redistribuiți bugetul către un canal cu performanțe mai bune, iar în altele, ar putea fi necesar să puneți mai mult buget într-un canal cu performanțe slabe pentru a-și îmbunătăți rentabilitatea investiției.

Elementele cheie ale campaniei de marketing  multi-channel

Când vine vorba de crearea strategiei, este foarte ușor să te simți copleșit, motiv pentru care multe companii contractează o agenție de marketing digital cu experiență, cu consultanți experimentați în online. Cu toate acestea, pentru o companie de orice dimensiune, procesul este practic același.

Cercetare public țintă:  Poate fi un experiment costisitor doar să ghiciți unde își petrece timpul publicul țintă. Efectuați câteva cercetări pentru a afla cine este publicul dvs. țintă, care sunt punctele lor dureroase și unde își petrec timpul, atât online, cât și offline.

Mesaje  țintite:   Crearea de comunicate care să rezoneze cu piața țintă este foarte importantă. Trebuie să vă păstrați mesajele consistente pe toate canalele, dar, trebuie să vă asigurați sunt relevante pentru acele canale, pentru a profita la maximum de ele. Modul în care comunicați într-o postare socială ar putea fi foarte diferit de un blog.

Automatizare proces:  Soft-ul de marketing vă ajută să automatizați multe aspecte ale campaniei dvs. Are un avantaj profesional și poate îndeplini sarcini la scară, fără a fi nevoie ca cineva să facă totul manual.

Analiza rezultatelor și îmbunătățirea strategiei:  Există o vorbă: „dacă nu poți măsura, nu s-a întâmplat”. Este important să știi să construiești analize în fiecare etapă a campaniei, astfel încât să poți atribui vânzările canalelor corecte.

De exemplu, puteți analiza livrarea, ratele de deschidere și clicurile pe campaniile de marketing prin e-mail. Vă poate spune ce funcționează, ce nu și unde trebuie să faceți modificări.

Concluzii

Poate fi tentant să vă aruncați bugetul de marketing către o anumită platformă sau strategie, dar acest lucru poate funcționa sau poate fi o tactică de afaceri neinspirată. Ca si concluzie, serviciile SEO, la prețuri corecte, sunt, de departe, cea mai eficientă si plină de satisfacții metodă sau  canal de promovare. Totuși, nu trebuie să utilizați o abordare omnichannel și să încercați să aveți prezență peste tot, dar alegerea unui număr de canale și concentrarea strategiei este cheia.

    Servicii SEO, UX Design, web design și creație, dezvoltare, sunt serviciile agenției de promovare instatic.ro : o strategie digitală completă și o imagine impecabilă a brandurilor  în online. Reușim  întotdeauna să  obținem cele mai bune rezultate pentru orice client, fără  exceptie.