Esti antreprenor? Eficientizeaza ritmul de lucru al echipei tale, cu ajutorul design-ului interior

Ai vrea sa dotezi spatiul de lucru cu produse calitative, care sa ofere un aspect profesional al unui business de succes? Cand reamenajezi un birou, ai in vedere atat aspectul estetic, cat si utilitatea achizitiilor pe care le faci. Acestea au datoria de a imbunatati conditiile angajatilor, sporind simtul organizatoric si crescand volumului de lucru, pastrand insa, calitatea pe care TU o garantezi clientilor.

Ambianta din birou

Spatiul de lucru, este de  foarte multe ori o camera aglomerata, in care oamenii, odata cu trecerea orelor, obosesc, acumuland stres si presiune psihica, datorita numarului crescut de task-uri si al timpului scurt alocat realizarii lor. Exista factori care influenteaza aceste stari, precum:

  • Paleta cromatica a biroului – De cele mai multe ori, cand se aleg nuantele ce vor construi imaginea de ansamblu a unui spatiu destinat activitatii de birou, se prefera culori cat mai extreme, de cele mai multe ori intrand in sfera non-culorilor: alb si negru. Totodata, multi antreprenori prefera lemnul (masiv), punand accentul pe naturalete si alegand variantiuni de maro (inchis). Daca doresti sa aduci unicitate in firma ta, ia in considerare integrarea  unei pete de culoare pentru a invia atmosfera, administrand un strop de Modern elegantului si stilatului Clasic.
  • Mobilierul – trebuie ales in functie de anumite criterii standard, precum comoditatea oferita (scaune), dimensiunile necesare unei indexari corecte (dulapuri, fisete), spatiul ocupat in perimetrul disponibil (birouri) si cel utilizabil ramas. Pentru a dota biroul complet, ai nevoie si de recipiente pentru depozitarea menajera, pe care le poti achizitiona dand comada de la Arli cosuri de gunoi, neuitand insa si de utilitatea unui dulap pentru haine si umbrele, ori a unui cuier.
  • Elemente naturale – Aerisirea, lumina si prezenta plantelor au un rol foarte important cand vine vorba de puterea de concentrare a angajatilor, influentand foarte mult productivitatea si calitatea materialelor realizate, fie ca este cazul unui efort fizic sau intelectual, unui produs finit, in serie sau creativ. Aceste elemente ofera spatialitate si ajuta la crearea unui mediu placut, fara a forta capacitatile de concentrare mintala sau fizica. Cu un simplu click pe acest LINK, vei avea posibilitatea de a alege dintr-o gama diversificata de odorizante si rezerve de parfum, care te vor ajuta sa schimbi ambianta din birou. Nu uita totusi, de importanta aerului curat si lumina naturala, asa ca asigura-te ca spatiul biroului contine geamuri suficient de mari pentru a nu fi nevoie folosirea luminii electrice in mod excesiv.

Efectul organizarii asupra ritmului de lucru

Fiind un mediu echilibrat, in care sarcinile sunt clasate si repartizate dupa o programa, ajuta foarte mult la eficientizarea energiei investita de catre angajati, dar si la rapiditatea de solutionare si aplicare a strategiilor, in rezolvarea unei probleme, daca ai in vedere pentru bunastarea colectivului:

  • Numarul si durata pauzelor;
  • Spiritul de echipa;
  • Adaptabilitatea noilor angajati si efectele crearii de “bisericute”.

Nu fii doar un sef, fii antreprenor! Foloseste-ti creativitatea si propriile tale dorinte pentru a transforma spatiul de lucru personal, ori al echipei, intr-un mediu placut, favorizand creativitatea, dezvoltarea personala si cresterea calitatii produselor finale.