Greșeli de evitat când cumperi un smartphone – Ce nu îți va spune vânzătorul?

Greșeli de evitat când cumperi un smartphone - Ce nu îți va spune vânzătorul?

 

Pare că suntem nevoiți să ne schimbăm telefonul din ce în ce mai des, poate chiar anual. Deoarece aplicațiile sunt din ce în ce mai mari și mai solicitante și sistemele de operare evoluează, telefoanele devin insuficiente destul de rapid. Deci pentru a putea să lucrezi pe telefon fără îngreunări frustrante, este nevoie să îți cumperi unul nou. 

Dacă ai luat decizia de a achiziționa un nou dispozitiv inteligent, atunci este important să fii foarte bine informat înainte. 

Greșeli pe care să nu le faci când cumperi un smartphone:

Perioada de vară este una din cele mai bune pentru cumpărarea unui smartphone, deoarece este perioada festivalurilor, iar producătorii profită de ea pentru a reduce prețurile sau pentru a introduce promoții pe piață. În acest context, trebuie să te informezi bine, pentru a nu da banii pe care i-ai câștigat cu greu pe orice. 

  1. Nu cumpăra un telefon doar pentru că este popular

    În ciuda progresului înregistrat pe toate planurile, spiritul de turmă încă ne însoțește. Foarte mulți oameni cumpără un anumit telefon, doar pentru că acesta este foarte popular, sau pentru că l-au văzut la majoritatea prietenilor. De exemplu, dacă ești utilizator Android și folosești aplicații de socializare, faptul de a-ți cumpăra un iPhone poate să facă foarte dificil transferul datelor pe care le dorești, cum ar fi muzică, video, foto, în noul telefon. Vei avea un dispozitiv scump, dar care nu îți servește nevoile.

    Un alt exemplu este Samsung Galaxy Grand, care are un display foarte prost, dar care a fost cel mai vândut telefon în anul în care a fost lansat. Concluzia e că nu tot ce e popular este și bun, sau potrivit pentru tine.  
  2. Nu te lăsa păcălit de densitatea pixelilor sau de PPI

    Display-ul este ultimul aspect pe care îl poți judeca după numerele din descriere. Un ecran fantastic, cum este cel de la Samsung S7 Edge oferă o gamă largă de culori, unghiuri de vizualizare bune, contrast foarte bun și mulți pixeli. Ideea e ca atunci când cumperi, să tinzi spre un ecran OLED în loc de LCD, în cazul în care imaginea chiar contează pentru tine.  
  3. Garanția și serviciile de reparare sunt importante

    În ziua de azi, deoarece concurența e mare și clientul nu mai tinde să fie loial față de un brand, tot mai puțini producători sunt dispuși să ofere garanție și servicii de reparare. De exemplu, repararea unui display pentru S7 Edge poate fi oferită de un service GSM care colaborează cu producătorul. Totuși, trebuie să te asiguri că acesta poate să îți ofere astfel de servicii. Altfel ai putea ajunge să consideri că repararea telefonului nu e rentabilă, și ai ajunge în scurt timp să cumperi, din nou, unul nou. 

Acestea sunt doar câteva greșeli pe care cumpărătorii le fac adesea și pe care ar trebui să le eviți. Iată aici încă 10 greșeli pe care ai putea să le faci. Nu te aștepta să ți le spună un vânzător. Unicul lui scop este să își vândă marfa, și de foarte multe ori nu va ține cont de etică când îți va recomanda un model sau altul.