Vrei să organizezi o petrecere la birou? Iată 3 idei din care să te inspiri

Dacă ești la conducerea unei companii, este vital să aloci resurse importante an de an pentru activități ce pot aduce membrii întregii echipe într-un cadru mult mai relaxant, ce îi poate determina pe aceștia să relaționeze sau să se destindă după orele de birou. 

 

Acest demers este foarte important pentru activitatea organizației la cârma căreia te afli, deoarece timpul de calitate petrecut după orele de birou poate influența modul în care angajații relaționează la job. Așadar, dacă ai în plan să organizezi o petrecere la birou, iată o serie de 3 idei din care să te inspiri: 

Stabilirea unei teme de petrecere la birou 

Cele mai memorabile petreceri tematice la birou au loc în preajma unor sărbători precum Crăciunul sau Halloweenul. Se mai pot ține astfel de evenimente corporate și în lunile de vară, acestea având o temă cu influențe tropicale sau inspirate din cultura pop. 

 

În cazul organizării unui astfel de eveniment, este important să anunți din timp tematica petrecerii, pentru ca toți cei din echipă să își poată căuta costumele potrivite pentru acest party. 

 

Misiunea ta ca organizator este să construiești un spațiu în ton cu tema aleasă, pe baza articolelor de petrecere pe care le ai la îndemână: baloane aniversare, coifuri, lumini, muzică și alte produse utile cu o astfel de ocazie. 

Alegerea meniului pentru petrecerea la birou 

Dacă îți dorești să organizezi un party la birou pe care toată lumea să îl țină minte mulți ani de acum înainte, nici meniul cu mâncare nu ar trebui să fie un subiect pe care să îl ignori. Mâncarea și băuturile se aleg în funcție de preferințele angajaților și dietele acestora. 

 

Asta înseamnă că poți pune la punct un bufet difersificat, cu alimente vegane și vegetariene, dar din care pot lipsi la fel de bine produse alimentare ce ar produce alergii unora dintre voi. 

 

Un simplu poll realizat intern poate lămuri spețele ce țin de construirea meniului de petrecere, astfel încât fiecare să simtă excelent, atunci când vorba despre mâncăruri și băuturi la birou. 

Planificarea activităților pentru petrecerea la birou

În funcție de tema aleasă pentru petrecerea pe care dorești să o organizezi, poți recomanda ulterior și o serie de activități, pentru mult mai multă distracție alături de ceilalți colegi ai tăi. Jocurile de societate reprezintă un element-cheie pentru reușita unei astfel de întâlniri. 

 

Pentru zona de divertisment, optează pentru invitarea unui band live, a unui magician, sau a altor artiști din zona de entertainment ce pot destinde rapid atmosfera din birou. De asemenea, închirierea unui setup de karaoke poate reprezenta o alegere la fel de inspirată. 

 

Iată care sunt principalele noastre recomandări de care poți ține cont, pentru a te asigura că petrecerea ținută la birou poate fi una de succes. Pune pe listă baloane aniversare, coifuri, cea mai buna mâncare și băutură, cât despre activități, muzică și alte distracții, un poll simplu poate face minuni.