Sari la conținut
Capital Comunicate

Capital Comunicate

Magazin online comunicate

  • Oferta Capital comunicate
  • Comunicate
  • Capital.ro
  • Intra in cont
  • Categorii comunicate
    • Generale
    • Lifestyle
    • Retail
    • Medical
    • Constructii
    • Financiar
    • Auto
    • IT
    • Media, Marketing si PR

Generale

25 mai 2023

Cele mai populare sloturi din România

24 mai 2023

Ce asteptari au de fapt barbatii de la un cadou pe gustul lor?

22 mai 2023

NutraExpert: site-ul care ne ajută să facem cele mai bune alegeri pentru sănătatea noastră

18 mai 2023

IKONIK – primul brand de produse profesionale pentru păr, creat special pentru stiliştii români

beneficiaza si tu de oferta de noastra de angajare
16 mai 2023

Ești în căutarea unui job? Beneficiază și tu de oferta noastră de angajare de la Prime Studios!

11 mai 2023

Raiffeisen Digital Bank se lansează pe piața din România

9 mai 2023

De la paleta de culori la aranjarea localului: de ce ai nevoie de un specialist în design interior restaurant?

9 mai 2023

Înregistrarea decesului – Servicii funerare Bucureşti Sector 5

3 mai 2023

​ Vienna Parkside Residence – Metalurgiei Park – Proiect imobiliar care seteaza noi standarde in domeniul eficientei energetice si ale energiei verzi

2 mai 2023

Beneficiile ședințelor de psihoterapie individuală: stimularea dezvoltării personale și a bunăstării emoționale

24 aprilie 2023

5 metode simple ca sa traiesti mai mult

21 aprilie 2023

Importanța efectuării analizelor de aer și a apelor de suprafață

20 aprilie 2023

Arduino – instrumentul de încredere pentru proiecte DIY

19 aprilie 2023

Producători români de mobilă își expun colecțiile la Salone del Mobile Milano 2023

ambalaje biodegradabile snick ambalaje
18 aprilie 2023

Află din acest articol despre consumabilele disponibile la Snick Ambalaje – vezi promoțiile

13 aprilie 2023

După trei ani de pandemie, românii caută cadouri de Paște cu semnificație

Puteți explica de ce un vânzător se confruntă cu această situație în comerțul electronic transfrontalier? Există o procedură de decontare standard a platformelor de e-commerce globale, de exemplu Amazon. Transferul de bani în contul vânzătorului necesită verificări speciale din partea platformelor și, de cele mai multe ori, moneda de decontare este aleasă automat pe baza codului de țară al contului IBAN. Deci, chiar și atunci când contul de colectare este în valută, întrucât este recunoscut de sisteme ca fiind deschis la o bancă din România, fondurile sunt convertite în lei. Mai departe, întrucât contul bancar este într-o altă monedă, banca trebuie să convertească fondurile înapoi în moneda contului (ex. EUR, USD, HUF etc.). Mai mult decât atât, regulile nu sunt unitare, ci fiecare marketplace are propria sa politică și termene de plată, în ceea ce privește decontarea fondurilor, respectiv marjele de schimb valutar pe care le aplică. Acesta este motivul pentru care gestionarea diferitelor costuri si politici la vânzarea pe mai multe platforme cu reguli diferite de decontare, devine o adevărată provocare pentru comercianți. Companiile de comerț electronic din România pierd uneori o parte semnificativă din marja lor de profit cu marjele de schimb valutar și costurile cu administrarea încasărilor. Nu este surprinzător că acest lucru le descurajează să se dezvolte și să crească prin vânzarea în străinătate. Însă, aceasta nu ar trebui să fie o limitare deoarece piețele externe sunt cu adevărat deschise și toată lumea ar trebui să aibă acces nelimitat la aceste piețe pentru a câștiga noi clienți. Soluția ar părea să fie deschiderea unui cont bancar în țara străină unde are loc vânzarea, dar înrolarea unei persoane juridice din România în străinătate – în special a unui IMM – este printre cele mai costisitoare și complicate procese pe care vi le puteți imagina. Un astfel de demers poate dura multe săptămâni și are o probabilitate mare de refuz, ca să nu mai vorbim de cât de complicat este să menții un astfel de cont în străinătate. Platformele de comerț electronic tind să primească sprijin limitat din partea băncilor în dezvoltarea unor astfel de servicii pentru vânzători, în special pentru exportatorii mici și mijlocii. Acest lucru este și mai vizibil atunci când exportatorii români vizează piețe din afara UE, cum ar fi Orientul Îndepărtat, Marea Britanie, Asia Centrală, Orientul Mijlociu sau Africa, unde serviciile financiare tradiționale sunt nu numai ineficiente, dar și costisitoare, limitând așadar expansiunea IMM-urilor românești. Mai mult, exportatorii români din țările vecine precum Polonia, Ungaria sau Bulgaria, care nu sunt țări euro, s-ar putea confrunta cu încă o conversie valutară, suplimentară și mai costisitoare, mai întâi din moneda locală în EUR și apoi din EUR în RON.
13 aprilie 2023

INTERVIU Fernando Pierri, CCO Ebury: Vânzarea în străinătate ar trebui să fie posibilă și accesibilă oricărei companii românești

7 aprilie 2023

Scrisoare deschisă a Consiliului Superior al Magistraturii referitoare la proiectul de Lege privind modificarea și completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu

Navigare în articole

Pagina precedentă 1 … 7 8 9 … 79 Pagina următoare
Termeni și condiții | Consimtamant cookie-uri
  • Facebook
Propulsat cu mândrie de WordPress

Capital Comunicate