Zonia crește ponderea de vânzări ca urmare a cererii Diaspora

Magazinul online de rochii, Zonia.ro, își propune ca în 2023 să crească ponderea de vânzări în afara țării pentru a răspunde cerințelor femeilor din Diaspora și a clientelor din străinătate.

La ora actuală comenzile în străinătate, în țări precum: Marea Britanie, Germania,  Franța,  Italia,  Spania și altele reprezintă 25% dintre din vânzările magazinului online, afirmă reprezentanta  afacerii online, Georgiana Ion.  Restul, de 75 % din vânzările de vestimentație de damă sunt livrate în România.

 

Aceste cifre sunt la nivelul anului 2022, magazinul online propunându-și să crească segmentul de cliente  către care să livreze în străinătate. Principalele cliente de peste graniță care cumpără online  pe site-ul Zonia.ro sunt femei de naționalitate română din Diaspora.

De asemenea, grație magazinului online în limba engleză, site-ul Zonia.ro primește comenzi din întreaga lume, de la cliente de diferite naționalități.

 

Clientele Zonia.ro sunt femei, cu studii medii și superioare și care trăiesc preponderent în mediul urban.  Clientele Zonia cheltuiesc aproximativ 300 de lei la fiecare comandă.

Grație colecțiilor săptămânale,  a varietății de dimensiuni și modele, a call center-ului aproape de client inclusiv offline,  clientele Zonia sunt returning,  revenind după prima comandă pentru noi sesiuni de cumpărături.

 

Cea mai mare ponderea vânzărilor este reprezentată de rochii elegante și de ocazii, fiind urmate de rochiile office, salopete și ținute de zi combinate.

 

Despre Zonia.ro 

 

Site-ul Zonia.ro este un important jucător pe piața de online încă din 2012, câștigător al premiilor GPEC trei ani la rând (2015, 2016, 2017) pe categoria fashion, site-ul Zonia continuă creșterea. Aceasta este datorată atât grație migrării clienților în online odată cu lockdown-ul, cât și ca o creștere firească prin adaptarea gamelor și a colecțiilor săptămânal  recurente.